onsdag 17 juni 2009

Dagar

Mm, jag vet att jag e dålig på att uppdatera, och jag vet att jag inte har något att skylla på, menmen, sån e jag...

I lördags blev jag med häst igen, en underbar tjej som heter Chili, och som det redan känns bra med :D blev så glad när hennes ägare sa att hon verkade tycka om mig, och att hon ville att jag skulle hjälpa till xD

Igår vart jag ute i stallet och red med Louise... Det var länge sen sen sist ^^ Men nu känns det som om jag kan komma igång lite mer med allt...

Idag var jag inne på stadsbiblioteket i Malmö och lämnade/lånade böcker... Löd dr. Sandras ordination om chocklad och lånade hem Chocolat av Joanne Harris :P (hoppas jag kunde tolka det så??) blev tre till, bland annat en ny Alex Rider bok... Träffade min underbara granne på bussen hem och vi satt och snackade, jättemysigt, vart länge sen vi sågs >< med MUK och spelat.. Det är bra med långt hår när man ska göra en knuta i håret ^^
Sen ska jag till stallet också förstås, men jag tror nog att jag tigger till mig skjuts när föräldrarna kommer hem... Det ska regna, och jag listade ut för ett tag sen att det inte är skönt att cykla när det regnar (eller när det e snöstorm för den delen^^)

PEACE, igelkottar <3

1 kommentar:

  1. Wohoo, guud vad härligt med mattebetyget ! :D Vilken fin överraskning !! <3

    Åhh, choklad i många former ^^ Tyckte det var en fin tolkning !! Filmen är ju härlig så hoppas att du inte blir besviken på boken ! :D Visst är det underbart hur många intressanta böcker man hittar när man går runt i biblioteket !?

    SvaraRadera