onsdag 1 juli 2009

Pray for me

Förlåt att jag inte har skrivit på väldigt länge, men det har varit ganska mycket runt om kring mig just nu....

Kom hem från Danmark i Söndags, efter tre timmar i en bussbastu, men det var roligt att få umgås med alla MUKare bara som vänner, för vi får ju aldrig tid att umgås så xD

Sen kommer det tyngre stoffet som hänt de senaste dagarna....
Minns inte om jag skrev något om det, men min pappa blev opererad för några månader sen. Opererad för förträngningar i urinröret eller något sånt, och då gick dom även in tog bort delar av prostatan, för att hans värden hade sett väldigt konstiga ut på de 5 biopsier han hade varit på... Och även om vi var relativt förberedda på att detta skulle hända så är vi ändå väldigt shockade...

Min pappa har fått cancer.

Det e inte allvarligt och dom e 90% säkra på att det inte har spritt sig, men jag e ändå jävligt rädd, för jag e verkligen inte redo att förlora honom, han betyder så mycket, även om vi verkligen hatar varandra ibland, så betyder han otroligt mycket.
I alla fall så ska han på röntgen om 6 veckor för att klargöra till 100% att det inte har spridit sig, och sen i september ska han opereras..

2 kommentarer:

  1. Nej vad jobbigt :( Tänker på dig <3

    SvaraRadera
  2. Åhh vad hemskt :( Hoppas det går bra för han <3 *kram* <3

    SvaraRadera