lördag 25 juli 2009

Borta bra, men hemma bäst??

Jag är hemma igen!!

Så himla härligt att ha fått sovit ut, och det bästa.... att ha sovit ut i min egna säng :D Har inte fått gjort någonting idag, förutom att typ packa upp (vilket inte brukar hända förens tre veckor efter jag kommit hem ><) och så har jag börjat läsa andra delen i Stieg Larssons Millenium-serie... MenMen, what 2 do??

Fast det e himla skönt att vara hemma så saknar jag Rösnes....
Visst, jag erkänner att det för det mesta är 12 grader och molnigt och blåsigt och hemskt där, men jag trivs, jag älskar att kunna andas, att gå promenader klockan 2 på natten om jag känner för det, att få umgås med alla som jag älskar så mycket, att bara vara jag och inte behöva göra någonting...

Imorgon blir det till Sandra på filmkväll, med massa mums :D
Funderar på att baka nått ^^

4 kommentarer:

  1. thanks sweetie :) allt väl?

    SvaraRadera
  2. SV: Hehe jaa det var synd :O Kan dock inte missa uppropet till kursen ^^ Ska bli kul att få träffa dig imorron iaf :D:D:D

    SvaraRadera
  3. SV: Aha, det hade jag ingen aning om! Tack för info<3 Har ingen aning om vart Eksjö ligger, men då får man väl åka dit då ;) Klart man vill kolla ju :D

    SvaraRadera
  4. SV: självklart, jag skrev det bara för att förolämpa dig hilda ;) Natur är sååå mycket bättre än samhälle. Haha xD

    SvaraRadera