måndag 11 maj 2009

Bad Teens

Okej.. Jag har bestämt mig för att bli en "bad teen" igen...
Fast inte mot mamma, för hon e trevlig. hon lyssnar när man ber henne om något, som när hon lånar något. Det gör inte pappa, detta kommer låta jättetöntigt, men det e något jag stör mig som fan på. Han fick låna min bruna skoputs imorse, med en order om att "du får inte lov att använda skoborste, och om du måste så får du inte doppa skoborsten i putsen."...
Så jag kommer hem från skolan och tittar till putsen. putspåsen e en enda röra och det e djupa hål i den bruna skoputsen... JAG STÖR MIG SOM FAN!!!! att han inte kan lyssna på mig och fatta att jag inte vill att han gör saker som jag ber honom att inte göra!!!

Jaja, ska gå ner och äta, men samtidigt ska jag passa på att ignorera pappa :D

Peace, mina igelkottar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar