lördag 23 maj 2009

Brown MnM's


Jag har lyckats bli besatt av MnM's(dom bruna e BÄST!!!)! Så jäkla gott och de räcker längre än en vanlig chokladkaka också :D e det fel att jag blir lycklig av sånna saker???^^
Mindre än en vecka kvar tills Svedala Blåsorkester sätter sig på bussen till Jönköpings Blåsmusikfestival. Vi åker iväg tidigt (och jag menar verkligen tidigt, vi åker kl 07.00!!!), vilket betyder att man inte kommer ha den där extra stunden på morgonen där man packar ihop det allra sista><>
Vaknade tidigt idag, kollade på Gilmore Girls och hjälpte mamma städa, liiiite... stack till stallet sen och red, en av de sista gångerna jag sitter på Cloé's rygg. Kommer sakna henne något så förfärligt, även om jag ska börja hjälpa till med en annan underbar liten flicka ><

I wish you were here
Incubus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar