onsdag 13 maj 2009

Pre-school^^

Idag, tror jag, har mina kära klasskamrater nationellt prov i Matte A... Jag är ju inte där, med den fullkomligt underbara anledningen att jag redan har gjort det :D
Visst, om jag inte hade gjort det då, utan bytat program innan så hade jag nog fått bättre betyg, men gjort e gjort...

Så jag sitter hemma tills klockan är lite i 12, eftersom jag inte börjar förens kl 13:05, vilket helt enkelt gör mig lycklig ^^
Dock kan jag ju erkänna att det känns lite jobbigt att åka in för att ha en (1!) lektion á 80 minuter, med tanke på att det tar mig en timme att komma in till skolan... men jag valde ju själv, och jag spelar ju inte kontrabas, så jag kan ju inte klaga ^^
Vet ju inte om jag har berättat det, men MUK blev godkända för högvakt i söndags, och jag har en fast plats i "the lineup"^^ visserligen inte som flöjtist, utan jag kommer spelar becka ( för alla er som inte har koll, så e det samma sak som cymbaler)... men det ska bli riktigt roligt att vara ute och göra det, är lite oroligt inför figget bara, men det klarar jag säkert xD
aja, nu ska jag fixa mig lite inför skolan ><

peace, igelkottar <3

2 kommentarer:

  1. Vad roligt :D Och jag älskar sovmorgon <3 Blir sur på pojkvännen när han gör massa oväsen på morgonen xD

    Men vad typiskt att vi liksom åker förbi varandra ! Hur länge blir du borta ? ^^ Annars får jag väl tvinga upp dig till Norrland (A)

    SvaraRadera
  2. Visst är den uuuunderbar den doften ? ;) haha, får göra som broren gjorde och ha halsduken över halva ansiktet ^^ Då tror dom säkert att jag är värsta rånaren :P
    Jag föredrar när det luktar kaffe, man får sin dagliga koffeinkick bara genom att andas liksom :D

    SvaraRadera