fredag 8 maj 2009

more years gone by^^

ja, jag vet att jag inte har uppdaterat på en hel evighet nu igen... men det har liksom inte funnits mycket att skriva om... men om vi tar de närmaste i korthet??
Valborg --> spenderades hemma med föräldrarna, vid den stora grillen tillsammans med korv och grillspett...
1 maj--> var jag först ute och marscherade med svedala musikkår.. sen åkte jag, adam, veronica, stefan och malte till lund och kollade på lunds studentorkester... Sen åkte vi hem till malte och mös med hipphipp-maraton... emelie tittade förbi också :D
2 maj--> konsert med svedala manskör, en tysk kvinnokör, och svedala kyrkokör... fick ett antal utskällningar av mats och bestämde mig för att om han inte snart börjar skälla ut rätt personer, så slutar jag.... det roliga e att jag vet att han behöver mig i orkestern, ska bli roligt att se hur han reagerar när jag säger åt honom ^^

och idag ska jag åka på rep-helg med MUK (bli gärna stödmedlemmar, *host*propaganda*host* :P)
nä, nu måste jag fortsätta packa!!
säger som anna
PEACE!!!

dagens låt blir en av mina favoritmarscher

Army of the Nile


2 kommentarer:

  1. Utpressning av Mats, det gillar jag 8-)
    Jag satt och lyssnade en massa på High School Cadets häromdagen ^^ Stör mig på att jag inte kommer ihåg namnen på dom andra marscherna så jag kan YouTuba dom xD

    SvaraRadera
  2. finns bara plats för mig isf ^^ sorry :D

    SvaraRadera