torsdag 15 januari 2009

Dagens info och Dagens låt

Halloj alla!
Känner mig nästan helt perfekt lycklig idag :D
ska till Karlskrona imorgon och INGEN SKOLA!!! så jag kan liksom sova tills det e dags att åka iväg... sen på tisdag bär det av till Bremen Tatoo, så då blir det inte några updates på ett tag..
Men jag kommer ju hem om på måndag, och jag ska se om jag kan låna föräldrarnas kamera, min e så bökig att ta med sig, den väger ju nästan mer än jag gör^^ nä, det gör den inte, den e ganska smidig faktiskt men att släpa med sig en systemkamera e lite jobbigt när man bara ska bort en helg... ska ta bort lite låtar från mobilen istället O.o det kommer bli en utmaning...
Det enda som varit jobbig e att jag har börjat tänka lite på honom igen, och jag trodde inte det skulle göra så ont.. men det har iaf läkt lite xD

Kommer iaf försöka ta lite bilder och lägga upp här på söndagkvällen, när jag kommer hem :D
har sysslat med att fixa till det sista med Nicas födelsedagspresent ikväll, när jag skulle ha pluggat O.o men hon förtjänar endast det bästa :) dock kommer jag absolut inte avslöja vad det e hon ska få tills på måndag, när hon har fått det^^
Kommer bli tåget imorgon, Nicas mamma hämtar upp mig kvart över ett, men jag ska försöka hinna blogga lite medans jag packar... Och jag vet, jag så himla oorganiserad O.o men jag kan inte hjälpa det..
menmen jag lägger iaf dagens låt medans jag e igång^^



I'll be your lover, too
Robert Pattinson

älskar hur han liksom skrattar så mysigt när han sjunger^^


1 kommentar:

  1. Men du kommer väl till skolan på måndag också så jag får träffa dig? :o <3

    SvaraRadera