söndag 18 januari 2009

Rephelg part 1

Haha, jag vet ju inte om alla fattar vad jag menar med det förra inlägget, men det var något som Ellen hade hittat en gång i tiden i ett logemente..
kom hem från karlskrona idag...
helgen har varit riktigt bra faktiskt :D
kom upp i fredags efter en dag med ingen skola. jag och nica satt på tåget i tre 1/2 timme.. väl framme var det lite information och sen lite rep :D
lördagen hade vi först lite vanligt rep och sen gick vi till östersjöhallen och tränade figg i 7(!) timmar....
söndagen blev ganska kort, med bara ett kort rep och lite marsh-rep..
sen åkte jag hem tillsammans med ellen, staffan, olivia, angelica och ommpa-bommpa(aka. jacob)
dom hoppade av innan mig så jag sydde fast en flagga resten av vägen hem..
berättar mer sen, ska hitta the sheets strax^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar