onsdag 28 januari 2009

Vad jag vill nu

Jag vill:
- ha en pappa som förstår vad jag vill, och vad jag måste göra för mig själv så att jag kan få må bra

- flytta från svedala (jävla pisshåla!!!!), till karlskrona och gå klart gymnasiet där

- att anna ska bli frisk så att vi kan sitta och skratta tillsammans igen

- att malmö blir träffad av en blixt så att den jävla skitstaden brinner upp ( men inte bladins, för jag älskar fortfarande min skola)

- att jag har tillräckligt mycket styrka i mig, så att jag är stark nog att 16 år gammal flytta hemifrån

- att bli stark nog att lämna mina älskade vänner här nere ( anna, susanna, filippa, my....... ni vet vem ni e )

- att bli stark nog att slita mig bort från tankarna om dig ( jag har en känsla av att du inte vill samma sak som jag och det e okej )

This is no place to try and live my life

4 kommentarer:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEJ! Vad håller alla på med???!?!?!?
    Jag är borta en dag och alla ska flytta här ifrån! Jag kommer tillbaka så fort jag blir frisk och ska göra allt bra igen!!
    Och det där med att flytta hemifrån, det får ju vi öva på vecka 10^^

    VEM DET ÄN ÄR DU TÄNKER PÅ, SLUTA TÄNK PÅ DENNA PERSON!!!!

    SvaraRadera
  2. Sluta Hilda. Jag vill ha dig kvar här, alltid. Men samtidigt vill jag ju att du ska må bra...Ååå, varför kan du inte må bra här?? Life's unfair. Men du vet...Jag skulle sakna dig<3

    SvaraRadera
  3. tänk på allt jag har sagt, och det jag har skrivit till dig på rahlphie! du klarar allt och lite till/ amelie

    SvaraRadera
  4. Råd från en som vet: det är ganska tufft att flytta hemifrån, speciellt till ett nytt ställe där man inte känner en enda >,< Det är jobbigt att klara sig själv, att behöva handla / laga mat / tvätta / städa osv. Det är bara en själv, och man hinner knappt med allt. Du kan ju gissa vad som blir lidande här hos mig - japp, städningen ;) Det är en FÖRDEL att vänta lite tills man flyttar hemifrån, även om det är jobbigt. Jag hade det också jobbigt, bråkigt osv.. Men det är såjävla tufft att klara sig helt själv. Men så kommer du ju gå i skola och förmodligen få massa vänner ganska snabbt.. men tänk efter, snälla, är du mogen för detta ?

    SvaraRadera