måndag 12 januari 2009

Pluggande, "shopping" & Dagens låt

Haha, jag gjorde nått idag som jag e ganska stolt över xD
jag åkte till stadsbiblioteket i malmö... Men, inte för att kolla på alla underbara böcker som finns där, utan för att bygga på en ny rutin, som går ut på att varje måndag (när jag e hemma) så åker jag dit och pluggar i minst en timme... Har man lite pengar med sig så kan man ju liksom fika lite också, eller så kan man ju kanske åka dit med kompisarna och plugga, även om det (för mig iaf) e lättare att koncentrera sig när man e ensam... Jaja, jag satt i alla fall och pluggade fysik i en timme, mest bara för att jag inte hade spanskan med mig (e fortfarande inte klar med den O.o) och för att det e nått som jag behöver komma igång med igen, har liksom aldrig varit så bra på det... Dock fick jag ju helt okej på fysiktestet som vi hade för ett par dagar sen :D 5/9, tycker det e ganska okej, med tanke på hur mycket jag hatar fysik.. Fick också "stark VG, kanske MVG" på ett MATTEPROV, jag kan inte tro det :D
Träffade mamma i stan sen och hon sponsrade mig med en ny kalender, och tre nya block (känns som om det e vad jag sliter mest på just nu^^, vilket kanske e tur, jag sliter inte ut mig själv iaf)

Menmen, nu blir det till att sätta sig och jobba med att förbereda sig inför svenskan imorgon (ska redovisa en bok^^), renskriva engelskan, och skriva ner punkter till spanskan O.o måste bli klar med skiten...

Lägger upp dagens låt när jag väl e igång...
Go all the Way(Into the Twilight)
Perry Farell


1 kommentar:

  1. http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,7220249&_dad=portal&_schema=PORTAL

    skriv på nu hilda :)

    SvaraRadera