söndag 11 januari 2009

Vad ska man göra??

Jag har verkligen inget fokus just nu..
Borde sitta och göra klart spanska-föreläsningen som jag ska hålla på torsdag, men jag orkar inte... Men jag får ta tag i den iallafall snart, annars blir det INTE bra O.o

Menmen..
Mamma och jag var inne i stan idag, det blev nya hörlurar till Ralph, en ny väska(med plats för datorn OCH skolböckerna!!!) och en ny hårtork(anledningen till att vi åkte in över huvudtaget^^)

har läst ut Twilight för fjärde eller femte gången och efter spanska-pluggandet blir det New Moon, men jag vet inte om jag vågar läsa början, jag blir alltid så deprimerad då :'( så himla sorglig... men den e fortfarande helt underbar så jag får ta mig i nackskinnet^^

får väl sätta igång med spanskan så att jag kan få börja läsa snart^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar