lördag 31 januari 2009

Igår och Idag

Igår
somnade jag hemma hos Veronica, runt klockan halv 12... Tidigt för oss^^
Hade suttit och snackat med hennes "på-G" och med mitt "halv-ex", som faktiskt var riktig trevlig och (tror jag) flörtig^^ men det har jag aldrig haft något emot O.o
Nica och jag hann faktiskt kolla lite på en film igår.. "Pitch Black", den som kommer före "The Chronicles of Riddick", om ni vet vilken det e^^ Det var efter det vi kom i säng, vi var så trötta så vi orkade inte se på hela...

Idag
Jag och Nica vaknade TJUGO I NIO!! Jag kan inte tro det...
I alla fall så åkte vi in till stan, lite för sent men det gick ändå :D
Vi körde lite post-break-up-shopping ;P nästan allt var onödigt^^ men inte fikan... och inte Nicas penna eller hennes stift^^
För min del blev det inte så mycket.. En foundationborste, en ny sminkväska (hade varit dumt att köpa en gammal^^) och ett puder :)
var i stallet sen, hade insläpp idag så... kom hem runt halv fem, vilket var skönt :D
åt, och sitter nu med mamma och pappa och kollar på "Så som i himmelen", vilken är en av de bästa svenska filmer jag sett ^^
menmen, ska sluta nu och ni får ha det så bra :D
Hilda

2 kommentarer:

  1. och så hör du mig där i bakgrunden sjungandes Garbriellas sång XD väldigt vackert med andra ord^

    SvaraRadera
  2. Riktigt mysig kväll/dag med andra ord ^^

    Jag vet inte när jag kommer hem nästa gång :/ Har inga pengar just nu, väntar ivrigt på CSN xD Hm. Får se, lovar att berätta när jag vet :) KRAM

    SvaraRadera