måndag 26 januari 2009

HEMMA!!!

Jag e hemma!!!
Kom hem idag klockan halv tre på morgonen efter en jättemysig bussresa hem (jag och Dennis hade film"maraton")...
dock var resten av dagen inte lika bra O.o började med att pappa och jag grälade riktigt mycket på morgonen och jag var jättetrött, övertrött, och jag grät jättemycket och han körde med "nu-har-du-gett-mig-dåligt-samvete" kortet bara för att jag var så pass trött att jag inte ville till skolan... det var ganska hemskt och det förstörde liksom stora delar av min dag O.o
Men sen kom jag till skolan och allt blev okej igen, och det tack vare Anna, Susanna, Filippa, Amelie och My som förgyllde dagen ^^

Jag och My tog tåget hem sen och (såklart^^) missade vi det tåget vi skulle tagit från början O.o e det någon som blir förvånad??
det blev bk istället och det var jättemysigt förutom tanten som satt bredvid och tjuvlyssnade och sen gav oss ett samtal om att "ni kommer hitta kärleken m.m.", dock kan jag uppskatta att hon brydde sig liksom, men det e ändå lite läskigt att veta att någon bara satt och lyssnade på vårt samtal...
Kom hem från tåget, var inne på ICA och köpte hårsprey och bomull, sen var jag nere hor skomakaren och köpte tre burkar skoputs ( svart, brun och Parade^^) ingen fattar säkert, men jag måste liksom putsa mina marschskor så dom blir lite fina, ska bara bensinera dom först^^ Snackade med Nica om våra liv och våra gemensamma problem...
Lägger upp dagens låt innan jag sover lite O.o

1 kommentar:

  1. Skönt att ha dig hemma igen babe<3 Kul att du och My hittade en ny kompis på burger king också x'D

    SvaraRadera