torsdag 8 januari 2009

Första dagen i skolan

Då var man tillbaks till livet dådå...
Nä, jag bara skojjar, kan inte precis säga att skolan e livet^^ men det var mysigt att komma försent med anna och linda för att sen komma in i fysiksalen och höra amelie skrika HILDA och att träffa my igen och alla andra :D Anna jag har kommit på att vår klass e härlig^^

Gjorde matteprov idag och det gick bra, tror jag, men jag vill inte hoppas för mycket O.o
Kom iallafall hem ganska sent, men mamma hade varit snäll och gjort mat till mig så det blev ju också bra :D
Sen blev det stallet där jag och Johanna "jagade" runt först Cherokee, sen Vilma och sist Chloé runt i ridhuset, vilket de tyckte var roligt^^

Kom hem nästan precis, och pratade med mamma om att se Twilight med anna imorgon :D ANNA HON GICK MED PÅ DET!!! tror jag^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar