fredag 13 februari 2009

090213

Fredagen den 13....
Läskigt tycker många, men jag har liksom aldrig riktigt förstått faran med det... Tror faktiskt att det kan vara en inbillning, om man tänker på att det är fler bilkrockar "idag" och andra sådana hemskheter ^^
Hade i alla fall kemiprov idag. Vill inte ens veta hur det gick O.o menmen, vad ska man göra, antingen så gick det bra eller så gick det dåligt......

Var på orkestern ikväll...
Förlåt, flickorna att jag inte hann komma och mysa med er ikväll, kan vi inte träffas för en liknande kväll nästa fredag, när jag inte har någon orkester??



3 kommentarer:

  1. Vill du se mando diao med mig på tisdag i malmö på folk å rock?? :D:D

    SvaraRadera
  2. Hoppas provet gick bra ^^ OCh jag håller med dig om att folks förväntningar på dagen (förmodligen) är det som styr hur den blir :P

    SvaraRadera
  3. Låter bra med nästa fredag tycker jag, då ska banne mig alla fyra mysa!

    Och hans-evert heter nu officiellt hans-evert. Klart att tvärflöjten också ska vara med och leka! :)

    SvaraRadera