torsdag 5 februari 2009

Som ni kanske märker har man ju suttit och pillat lite med bloggens layout ^^
blir så stolt över mig själv när jag klarar av att göra sånna grejer, med tanke på att jag är allvarligt tekniskt handikappad O.o men jag fattar liksom inte mycket så då e det ju kanske inte så konstigt att jag inte fattar detta heller, eller??

Dagen har varit relativt seg, av fem lektioner idag var tre inställda... Det e ju i och för sig himla skönt, men inte när man kommer en timme tidigare för att ha matteresurs även om man vet att fysiken som man egentligen skulle ha på morgonen är inställd...
Sen får man först reda på att det inte är någon matteresurs och sen får man reda på att det inte är varken spanska eller samhälle... Så det blev två lektioner idag, men fick ändå jobbat litta med engelskan tills nästa vecka (och nej Anna, det var ingenting annat än orden, men man kan jobba med det vocabulary trainern^^)
Vad har mer hänt idag??

Jo, jag var på tvärflöjten, lika trevlig som alltid :D Kom dock en halvtimme försent, men som tur e kunde jag spela i alla fall... Men nu vet jag att jag har min tid kl 16.30 och jag ska försöka komma i tid, även om detta kommer bli lite ansträngande...

MAMMA, min ängel, tog hästen till mig idag.
Vad skulle jag göra utan henne?? Jag vet att det, på den senaste tiden säkert har låtit som om jag hatar mina föräldrar, men det gör jag verkligen inte, jag kunde inte älska dem mer, men just nu känns det som om dom inte riktigt låter mig styra mitt liv själv, och jag verkar vara en sån som gillar att ha kontroll, jag kan liksom inte bara låta dem leka med mitt liv... Det är precis nu också som jag har börjat göra mer motstånd, och säga vad jag vill, vilket, speciellt min pappa, verkar ha problem med att anpassa sig till... Jag har alltid liksom varit hans duktiga flicka, men jag kan inte bara vara det längre, och då känns det som om detta är det ända jag KAN göra.. Jag kan göra motstånd och säga vad jag vill få sagt.
Och jag kan liksom inte hjälpa att jag gillar denna sidan av mig själv, den som visar vem hon är och vet vad hon vill(??)

Kommer antagligen skriva senare ikväll också, men jag lägger upp dagens låt nu, och så kanske det kommer en till senare^^

This Week The Trend
Relient K



Märks det kanske hur besatt jag har blivit
av deras musik??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar