tisdag 10 februari 2009

ännu fler .................................

Nej, nu måste jag verkligen ta mig i nackskinnet
Vi har ett himla viktigt kemiprov på fredag och jag fattar inget.... Det är nog faktiskt första gången det har hänt när det kommer till kemi, det har liksom alltid varit ett av mina bästa ämnen....

Skolan idag var ganska seg, om jag ska vara ärlig.
Först var Marián sjuk, så ingen spanska, och sen var samhällsläraren borta, så Axel kom inspringande med en massa datorer och så fick vi uppgifter att göra.. Alltså, ganska segt..

MEN..
När jag kom hem hittade jag Chili con Carne och då blev jag glad^^
Sen kom mamma och hämtade mig och så körde vi till stallet, där Cloé väntade på mig :D Jag älskar verkligen den hästen, det är sjukt....
Men tyvärr, så haltade hon idag, så det blev en hel timme med att vi skrittade runt i ridhuset, medan de andra höll igång med lektionen^^
Men hon kommer vara bra tills imorgon, för då har vi en redig jobbelektion framför oss^^ ska bli så roligt att rida för Marianne igen, det var så länge sen... Känn som om lektionen imorgon kommer ge oss lite mer framsteg :)
Jaja, nu ska jag dricka upp min nyponsoppa, duscha och gå och lägga mig.. Hälsodag i skolan imorgon, så det bör nog bli chill O.o
Sov gott, mina älskade vänner<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar