fredag 6 februari 2009

Haha, jag klarade det^^ hysat i alla fall...
Tenta i Matte A... Fyra timmar, nästan i sträck satt vi med ett "nationellt" prov.. Med tanke på hur sådana matteprov brukar gå för mig( jag får blackout), så blev jag faktiskt relativt nöjd idag(INGEN BLACKOUT^^, axel måste ha fått in något i min lilla lilla hjärna....)
Aja, var i skolan runt klockan 8 imorse och där träffade jag den underbara Anna.. Sen kom några av de andra i klassen, och alla var nog ganska nervösa..
Det e en av de konstiga sakerna med mig... Jag blir inte nervös... Sista gången jag var riktigt nervös var när jag väntade på resultatet om jag kom med i MUK eller inte... Och då var det inte prestationsångest heller, sista gången jag hade det var nog när jag spelade min första konsert, och det var ett tag sen. Visst jag blir alltid lite nervös innan en konsert, men inte sådär så att jag får panik. Men jag förstår inte det här att bli paniknervös inför ett prov, antingen går det bra eller så gör det inte det^^

Menmen, nu har jag gjort det och förhoppningsvis blir det ett par nya hörlurar till Ralphie^^

Sitter här och äter nu, och ska gå och duscha och byta om snart.. Ska hem till Susanna ikväll, men hem till Anna nu, och lämna lite saker, ska sova hos henne inatt^^ jag ska inte ens försöka ta lite bilder, jag LOVAR^^ nä, men jag ska se vad jag kan göra..
Duschen nu, sen snacka med pa om han kan skjutsa mig till Anna O.o
Puss
Hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar