torsdag 5 februari 2009

Skolblogg^^

Haha, sitter här med Amelie och saknar matteresursen^^

vilket betyder att jag sitter i skolan och skriver.... känns ändå lite deprimerande att sitta i skolan, när man kunde ha sovit en halvtimme, trekvart extra, menmen, vad ska man göra??



Vet att jag inte har bloggat på ett tag, men det har varit så mycket med allt..

Har fortfarande inte kommit fram till något beslut angående Karlskrona, snart hoppas jag, SNART!!!

Jag vill inte lämna alla mina underbara vänner här, och tur för dom(^^) så börjar jag må bättre... Men det känns fortfarande som om det skulle kännas bättre i Karlskrona, men antagligen så blir det väl så att jag får stanna här :'(



Fick precis reda på att vi inte har någon spanska, så nu ska jag visst sitta här i två timmar och göra ingenting. Glömde min livsnödvändiga-alldeles-för-dyra miniräknare hemma också och jag vill inte plugga matte utan den...

Hehe, skriver mer sen idag, när jag kommer hem från skolan, eller på nån lunchrast ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar