söndag 8 februari 2009

........

Vaknade alldeles för tidigt idag..
07.00
Det är inte normalt....
Anledningen var att jag skulle till stallet och ha utsläppet tillsammans med Jennie. DET ÄR INTE NORMALT ATT MAN SKA VARA UPPE SÅ TIDIGT!!!

Sitter i alla fall hemma nu och väntar på att klockan ska bli 19.00, fast Nica kommer i och för sig lite innan hoppas jag ^^
Vi ska åka till Bara och vara med på styrelsemöte för vår orkester, där vi kom med för inte så länge sen...
Kanske inte ser fram emot det, men det är i alla fall något annat än att bara sitta och göra ingenting.

Anna, jag hittade laddaren^^

1 kommentar:

  1. Ja jag tänkte det för den var inte här^^du måste gå in på min blogg och kolla på det nya klippet jag lagt upp, det är när rob är med i ett reklaminslag, hahaha!

    SvaraRadera