lördag 7 februari 2009

Veni, Vidi, Vici??

Vi kom, vi såg, vi segrade^^
Jag och Anna kom precis hem ifrån Susanna, och jag har haft jättekul^^


Dock blev det lite konstigt...
Först var vi ca 15 personer, men sen visade det sig att av de 15 var det tre som Susanna inte visste vem det var, så då började "stalker-jakten"...
Dom stalkade verkligen Susannas hus, var ganska läskigt med tanke på att dom var 5 st, varav två(tror jag) var påtända... Och så höll dom på i typ två timmar O.o

Men annars var det himla roligt, och jag höll till och med mitt löfte till mig själv ... Jag försökte inte komma ihåg att ta några bilder ikväll, och självklart gjorde jag inte det heller^^

Menmen, skriver mer imorgon, lite om festen och om vad dagen har i sitt sköte^^
Puss
Hilda





PS. SUSANNA, JAG ÄLSKAR DIG OCH OM JAG INTE KOMMER IHÅG ATT SÄGA DET, SÅ GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Älskar dig med!! Ser fram emot en ANSTÄNDIG festresumé ;) <3

    SvaraRadera