onsdag 25 mars 2009

Allmänt

Sitter här i skolan igen.... MEN!
PÅ SISTA LEKTIONEN!!!!!!
Jag kan knappt tro det, det e ju liksom alltid onsdagarna som är värst, men idag klarade jag det.. Har mått ganska dåligt, så jag får se hur jag mår imorgon, allting är ju relativt.
Har fattat ett beslut.. Jag ska se om jag kan byta till Samhällsprogrammet så snabbt som möjligt, Natur passar inte mig. Kommer ändå läsa klart mina påbörjade naturkurser, men kommer inte fokusera så mycket på dom :D Dock kommer jag få läsa i kapp geografi och natur b men det kan jag göra så länge jag är motiverad ^^
Jag ska klara detta, det vet jag att jag kan :D

Och så har jag fått tid till BUP (Barn & UngdomsPsyk) i Trelleborg, redan i nästa vecka faktiskt :) Negativt är dock att jag kommer missa en hel del i skolan den dagen. Vet ju liksom inte hur pass mycket tid undersökningen kommer ta, tror att det är någon slags intervju,så det kan ju både gå jättesnabbt och ta en himla massa tid...
Och om jag då ska dit kl 11 och undersökningen tar en och en halv timme, då e jag i skolan runt två.. då har jag en lektion kvar, så det kanske inte är helt lönt att sticka till skolan då... Men jag får ta med mamma (som nu har fått min bloggaddress så att hon kan läsa><) och pappa (som inte har fått min bloggaddress, mest för att jag skriver vad jag känner här, och jag vill inte att han på allvar ska veta hur jag mår)....
Kommer lägga upp en liten saga ikväll, som jag skrev på svenskan för ett par dagar sen...

Det värsta är att se hur mitt mörker
påverkar andras ljus

1 kommentar:

  1. Stort yay för att du ringt och fått tid ! :D Man ska som sagt inte vara rädd för att be om hjälp :) JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG GUMMAN <3

    SvaraRadera