torsdag 5 mars 2009

my darkness

dagen hade börjat så bra!!!
hade fått sovit ut och jag började må okej...
kunde dock inte plugga, det finns liksom ingen koncentration :'( vilket betyder att provet inte imorgon inte kommer gå... men jag tror (?) att jag kan ta det...

sen nu på kvällen fick jag först en panikattack för att jag inte visste varför jag får panickattackerna, sen fick jag en till när jag ringde till mamma för att få tröst pch jag fock prata med pappa som sa att det kanske e bäst för mig att ge upp hästen i alla fall fram tills i sommar, och att jag skulle prata med en kurator (JAG KAN INTE PRATA MED FOLK JAG INTE KÄNNER OM SÅNNA HÄR SAKER!!!!!!) och sen fick jag en för att jag saknar dom och en för att jag e så jävla besviken på mig själv för att jag får panikattercker och sen fick jag ju självklart en ny panatk för att jag fick PANikATacKer... och nu kan jag inte somna... ska till skolan imorgon... vet inte hur det kommer gå men det ska bli skönt att träffa alla igen, ni förstår inte hur mycket jag älskar er för att ni av någon konstig anledning jag inte fattar verkar gilla mig med<3>

ska ge sömn en chans nu, känns som om det skulle behövas något lugnande här...
sov gott mina älskade igelkottar<3



my darkness only seems
to get bigger

1 kommentar:

  1. Låter väldigt utmattande :( Det är viktigt att komma ihåg att det är du själv som skapar panikattackerna och de fungerar som en stor nedåtgående spiral och det är man själv som spär på det. Genom att försöka komma ihåg det och andas lugnt osv kan man stoppa attackerna.. Givetvis måste man gå till roten med det problem som 'orsakar' dom. KRAM

    SvaraRadera