torsdag 5 mars 2009

e hemma idag... kändes bäst så, ska vara riktigt onyttig idag också och sticka ner till mackedonkan :P
mår lite bättre, men den äckliga känslan e fortfarande där, kanske hjälper med lite comfortfood^^

har också kommit på att jag har minst ett hål för mycket i alla mina jeans (förutom ett par och dom e för små, så dom räknas inte.. Måste köpa ett par nya, men med mina kroppsproportioner e det svårt asså, antingen e dom för korta, eller så sitter dom för trångt, eller så sitter dom inte fint, eller så passar dom i midjan men inte runt låren..
någon som känner igen sig?? och så slutar det nästan alltid med att jag tänker "aja, det löser sig nästa månad, jag hittar ett par då..."
*säger högt* "kom mamma, vi kollar på skor"

Hot in the dolls house
My Passion




bara för att dom e så bra
hoppas dom kommer till sverige igen SNART^^

1 kommentar:

  1. Det verkar som att ALLA oavsett kroppsform/storlek har svårt att hitta jeans som sitter snyggt och passar. Det är pga att kläder görs till alla - och passar ingen ;) Visdomsord från min religionslärare i gymnasiet <3

    SvaraRadera