söndag 22 mars 2009

Saknad

Jag saknar er...
Alla mina vänner..
Det känns som att jag har tagit avstånd från er, även om det inte har varit meningen...
Jag vet att jag kommer få kämpa mig tillbaka till er, men det är svårt, speciellt när jag inte vet vad det är jag måste göra för att få komma tillbaka till er..
Anna: Jag saknar att sitta och skratta med dig över skype och ha det så där mysigt och härligt, och du skickar en massa länkar till mig som jag inte hinner se över chatten..
Susanna: Jag saknar alla roliga kommentarer och hur du alltid får mig att se saker positivt...
Filippa: Saknar hur du och jag står och snackar killproblem på engelska, och hur du låtsas kolla snett på mig när jag gör något pinsamt....
My: Jag saknar hur du hjälper mig upp när jag har trillat, och hur du alltid finns/fanns(?) där..
Sandra:Jag saknar dig, för att du flyttade till Gävle utan att packa mig med dig..

Förlåt, jag vet att jag är hemsk just nu, men jag försöker bättra mig... Det är inte lätt, men jag lovar att försöka mer..

I miss laughing with you

2 kommentarer:

  1. MISS U 2 !! Tänker önska mig STOOOOR resväska i julklapp och smuggla med dig på tåget (A)

    SvaraRadera
  2. förlåt gumman, men jag precis som du är inne i en period när jag på nått sätt tar avstånd, det är inte meningen.. men jag finns här, vi fixar det.

    SvaraRadera