måndag 30 mars 2009

Beslutsångest??

Okej, jag har bestämt mig för att kanske byta blogg igen... Kommer dock inte att byta tillbaka till min första, men till en helt ny... Johanna har nämligen sagt att hon kanske kan hjälpa mig med att få in htlm-koder i mitt trånga lilla huve^^

har faktiskt hunnit med riktigt mycket idag :D

först skola (fysiken var inställd, UNDERBART!!!), sen ett besök hos frisören (för alla er som bor i Svedala, gå till det nya stället på Gågatan^^ de är jätteduktiga :D), sen snabbt in på apoteket och köpte en burk Neurol (Naturläkemedel som fungerar lugnade, så att jag nu kanske kan få använda mina nätter till att sova), sen lika snabbt in på ICA, för att köpa ännu en paket med hårfärg ^^ sen kom Johanna hit för att hjälpa mig färga det :) så nu e jag en mörkbrunrödhårig tjej (igen) ^^

Jo, mamma och jag har börjat äta LCHF/GI... Så det e inga kolhydrater som gäller från och med nu...
Kände mig helt illamående efter frukosten imorse. Vi åt 2äggsomelett med bacon vid sidan av, det var ganska mycket, om man säger så ><
Men det ska nog bli bra :D

Jaja, nu ska jag kolla på CSI och sen ska jag SOOOVA (förhoppningsvis^^)

Puss på er,
mina igelkottar<3

1 kommentar: