måndag 30 mars 2009

Sömnproblem

Okej, jag har listat ut en sak..
Jag har sömnproblem...
Nu är klockan 00.01 och jag gick och lade mig runt 23.00
Och om jag känner mig känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna somna förens runt om sisåhära 03.00 kanske, och det är om jag har tur då alltså....

Vet inte vad det är med mig.. Jag har liksom kunnat sova helt okej dom senaste dagarna, visst jag drömmer mardrömmar (enda problemet är dock att jag inte kan komma ihåg vad det är jag drömmer om, men jag känner när jag vaknar att det inte har varit något trevligt i alla fall.....), men jag har i alla fall sovit.. Så istället för 10 timmar denna veckan har det kanske blivit mellan 15 och 18 timmar, men det beror bara på att jag har tagit igen allt nu i helgen ><>

Till er som kan sova...
Sov Gott, mina Igelkottar <3

Storm
Lifehouse





Nattens Låt

1 kommentar:

  1. Ojjj... :( Kan det ha med sommartiden att göra?`Jag hade samma problem.:P Kram

    SvaraRadera