torsdag 19 mars 2009

Skola

Sitter här och har inget att göra..
Eller jo, jag borde ju läsa spanskboken, men roligt det är att läsa en bok som man inte förstår ett ord av ><

Lovade ju att jag skulle skriva mer om dagen igår, eller var det i förrgår??
Jaja, det blev inte, satte mig med mamma och pluggade en timme, sen badade jag i TVÅ!!! Och nu när jag vaknade imorse så såg jag ut som... Nä, jag vet inte ens hur man ska beskriva det, luggen stod åt alla håll, och när jag gick ner i köket så blev det ju ännu värre, med tanke på att jag 1) fortfarande var trött, och 2) mamma och pappa började skratta jättemycket åt mig....
Förtår inte att de kunde, är det inte meningen att de ska älska mig genom allt, tillochmed dåliga hårdagar?? Nä, jag skojjar, jag skrattade åt mig själv också, och så gick jag upp och tog ett par foton som jag tänkte lägga ut när jag kom hem..

Har inte hästen idag heller, Eva skulle ta henne idag, så får jag lov att ta henne på söndag, ska se om jag har orken att rida lektion för marianne...
Ja, juste!! Måste höra av mig till Elisabeth också, jag skulle kanske rida den nya hästen, Calle, idag, men jag tror att det inte blir så, måste plugga och så har jag ju flöjten ikväll...

Min kära vän Adam har skaffat blogg :) på mitt insiativ?? Ni hittar den i blogglistan till höger^^
Han fyllde också 17 för ett par dagar sen, så grattis i efterskott vännen <3>

Nä, nu ska jag ta och läsa den jäkla spanskaboken....
Hejdå, mina igelkottar

1 kommentar:

  1. Självdistans är nyttigt ;) Livet blir bra mycket enklare om man kan skratta åt sig själv ;) PUSS

    SvaraRadera