onsdag 4 mars 2009

Breaking down

Jag har haft en riktigt dålig dag idag...

Kände av det redan på morgonen, hur det var på väg, men orkade bara inte bry mig, sen hade jag ju samhällsprov idag också...
Men efter matten klarade jag bara inte av det längre, jag bara bröt ihop.... Klarade i alla fall av att inte gråta inne på lektionen, men den äckliga känslan i magen var tillbaka, så vad skulle jag göra liksom??
Smsade mamma att jag åkte hem, och sa sen till Axel att jag inte mådde bra...
Mamma ringde lite senare, när jag var på väg mot bussen och det var då jag började gråta ordentligt. Det var på något sjukt sätt himla skönt att hon fattade denna gången, att jag menade allvar.
Hatar att bara bryta ihop så där.
Ringde till mamma nu på kvällen och hon erbjöd sig att sjukanmäla mig imorgon, ibland älskar jag henne så mycket, min egen personliga ängel ><
Får dock se hur jag mår imorgon, om jag åker in till skolan...

Jaja, men nu ska jag gå och knyta mig i alla fall..
Sov gott, mina igelkottar <3

3 kommentarer:

  1. Jag förstår hur du känner gumman, jag är där i träsket så många gånger själv... Men jag finns här, anytime! <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir bättre snart <3

    Btw, har du sett detta..? http://moaslife.blogg.se/2009/march/vill-ni-traffa-skadespelarna-fran-new-moon.html

    SvaraRadera
  3. :(<3 Jag finns här för dig.

    SvaraRadera