onsdag 11 mars 2009

Skolan

Sitter i skolan nu, har engelska, vilket är extremt uttråkande då det är alldeles för lätt för mig. Har kunnat flytande engelska typ alltid, tror jag sa mitt första engelska ord när jag var fem. Så när jag fick reda på att jag inte får lov att tenta av engelska A, så blev jag jättebesviken..

Jaja, orkar inte beklaga mig....

Ska hem sen, kände redan imorse att jag inte klarade av det idag, men jag har i alla fall klarat mig igenom halva dagen idag, vilket är dubbelt så mycket som förra gången jag var "sjuk", något jag är lite småstolt över.. Jag vet att pappa skulle vilja att jag gick hela dagen men jag klarar inte det..

Ska i alla fall sitta hemma och plugga nu efter engelskan ^^

men nu måste jag koncentrera mig så jag kan åka hem med "gott" samvete sen :D

1 kommentar: